Ich habe die värken auf die tränierung. Jawohl.

Det fanns bra anledningar till mitt MVG i tyska i nian. Rubriken där uppe är inte en utav dem.

Henrik, Julia och jag gick bort på Nolagymmet igår och jag och systra körde ett övverkroppspass. När jag jobbade senare på kvällen kändes det verkligen. Att såtta på lock på drickor var ett äventyr, jag skakade jättemycket. 

Snart ska jag iväg och jobba igen, ska bara äta och dricka lite - och sminka mig. Inte bara ser men ganska ofräsch efter en timme i oset, men min hud mår faktiskt bättre av att ha smink på mig när jag jobbar på Sibylla. Jag har så bra smink att det skyddar huden. Tacka vet jag Mary Kay, jag får det billigt och det är det bästa sminket jag vet.
Jag kom just tillbaka från en liten dust med roddmaskinen på träningslokalen på bostadsområdet. Det är fräscht som tusan, blev invigt förra veckan. Så jag försökte träna bort lite av träningsverken, och det känns lite bättre nu.

Jaja. Vad är väl en bal på slottet.

Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0