Anna har idag:

  • Klippt sig hos Andersfrisörochmammastremänningfastbara25årtyp.

  • Köpt en bok om namn på Åhléns bokrea. Damen i kassan såg dömande på mig, undrar om hon tänkte att jag var alldeles för ung för att fundera på namn till ungar? Sanningen var att jag bara tog upp den och bläddrade, och där fanns listor på namn ur olika bands låtar, och namn ur filmer, och allt möjligt, som var guld i mina ögon.

    Så -35 kronor senare har jag suttit hela kvällen och bläddrat. Jag har återupptäckt massa namn som jag har tyckt om tidigare men liksom glömt bort. Till exempel Avalon, Birk, Sam. Jag blev så glad när dom listade namn ur böcker och Harry, Luna, Gandalf, Bilbo och Sherlock fanns med. Om någon skulle döpa sitt barn till Gandalf skulle det väl vara jag, men inte utan att vara totalt berövad på mitt förstånd först. Och Sherlock, åh. Jag tror på Sherlock.

  • Gått på stan med Sofia, men mest på akademibokhandeln tror jag. Det är våran butik det.

Här är håret. Inte så stor skillnad, kortare på sidorna och inte så mycket taget på luggen, så nu är den snart så lång att jag kan dra den bakom öronen. Det här är långhårig Annastyle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0