Ännu en sak att kryssa för på listan!

I helgen har haf fetjobbat med tre stora inlämningsuppgifter. Min psykologislutuppgift (fick MVG i slutbetyg JAAA), en samhällsflrdjupning om euprojekt och en konfliktrapport om Colombia, även den på Samhällen. Skickade just in Colombiaskrället, och det känns riktigt skönt. Två mastodontsittningar med den och voila, åtminstone VG måste jag ju få. Jag är ju ändå klurig. Oj vad jag skryter.

Ja. Så nu är det bara Två Kvinnligt Manligt Mänskligt-uppgifter till innan nästa måndag, en 10minutersredovisning om kriget i forna Jugoslavien till nästa fredag, matteprov på onsdag (eller imorgon, vem vet), En novell till novelltävlingen, bokläsning och kulturreportage om sagd bok på svenskan om fyra veckor. JA.


Och den här bilden. Jag hade ju katt i hela ansiktet, jag visste inte vad som hände egentligen. Men allvarligt talat, VAD hände? Jag skrattar så fort jag ser den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0