Slalom baby!

Men chilla Sofia, jag måste få lite inspiration och tid till at skriva en underbar kommentar. Chilla.

Idag har jag gett mig ut på äventyr till bjästa (Catti tog med sig sin överfallsvisselpipa) och åkte slalom. Jag ramlade bara två gånger. Fast det räknas inte om ingen ser. Så, en gång. Men det var inte mitt fel, det var snön som var fel.

Jag åkte i branten också, och det var en pärs! Jag satte mig ner när jag insåg hur brant det var, och så började jag glida! "Okej, vi gör väl på det här viset då" tänkte jag. Jag fick inga coolhetspoäng av Pontus och Oskar i alla fall. Huvva.

Det finns en busschaufför som är afrikan och kan inte koppla som brukar köra min buss hem (jag brukar kalla honom Afrikabusschauffören om inte kan koppla). Han berättade för mig att det är viktigt att gå i skolan, och att han skulle börja jobba på hönseriet bredvid mig. Han är kul han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0