Skaffa skägg, piratusling!

Idag fick jag revansch! Revansch mot mig själv, och min dumma trötthet. Jag har varit omöjlig hela lovet, och vaknat vid nio, somnat om och panikartat vaknat vid tolvtiden. Dagarna har försvunnit för mig! Så jag ställde tre alarm, 8.30, 8.31 och 8.32, med snooze i tre minuter. Jag fick ingen ro då inte, så jag klev up kvart över nio. YES, heja mig.

Hittills harjag hunnit äta pannkaka till brunch (skitgott), sett pippi på de sju haven (Blodsvennte är sjukt fjantig, han har ju inte ens skägg.), duschat och kamma håret (äntligen) och blött näsblod.

Två frågor på det bara.. Varför blöder jag näsblod så ofta? Och Varför överanvänder jag paranteser?

Nej nu. Börja plugga Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0