Gran Canaria


Utsikt från vår terass första natten, när vi kom fram med bussen alldeles för sent. Fin vy över det hemska köpcentret och mackedonken.


Utsikt åt andra hållet, det lite finare hållet om du frågar mig. Stranden man ser hade nog den pulvrigaste sanden i hela världen. Omöjlig att få bort!


Mitt cirkuspack till pappafamilj! Vi är stentuffa.


Ett par schyssta bruttor.



Soligt väder, och man gick och gick och gick, hele tin!


Soluppgång över vatten någonstans någon gång, alldeles för tidigt på vägen hem.

Det var så supermegaultraawesome att komma iväg en vecka, få lite färg och vakna när man ville! (Och bada för jämnan, BADA.) Det var dock väldigt skitjobbigt att gå i trappor hela tiden, den spanska standarden på trappsteg är grymt mycket högre, så alla de gamla haltade större delen av veckan. Och såklart blev jag matförgiftad och kräkades en hel natt, sov bort hela dagen efter, men jag ser det som en reningskur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0