En kort historia lång.

Imorgon har vi klassfest. YEAH! uhn-tiss. Just hu har jag Pre-Förfest-klassfest-uppladdning.

Ida har varit en glad dag.
För Mari (Ah ja, vår kärlek är som en djup grop) hälsade på Klaras och min fina klass hela eftermiddagen. Jag har fått spela en hel massa kort, och faktiskt vunnit dom gånger jag kommit ihåg att man inte får gå ut med frikort i skitneger. Nej, jag är inte särskilt politiskt korrekt, jag brukar skratta åt barn som får saker i huvudet också.
Och för att inte tala om engelskalektionen! Edith sa "I can be very nasty if you want me to!" Hjärnskrynklare kommer tjäna stort på hela es13 någon dag alltså.

Jag har prövat en väldigt väldigt fin och asnice bh också. Den kostad 770 spänn. Jag skrattade och tyckte synd om mig själv. Skaffa inte stora bröst hörrni.

Idag har också varit bra för att det är torsdag. Och imorgon är det fredag. (VILKET SÄTE KAN JAG TAAAA?) Då har vi klassfest. Det finns nog inget mer hela världen som gör mig lika nervös just nu. Huvva. Man vet ju vilka som går i min klass liksom.



Kommentarer
Postat av: Padfoot

Jag ska också på klassfest. Just ja, vi går i samma klass? Ska vi hänga där eller?

2011-03-31 @ 22:31:22
URL: http://warsweater.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0