7 Dagar framåt.

Min vecka kommer se ut såhär. Antar jag.

Måndag.
Sibyllaskolan. Punkt slut. ARL. Oj helsike, redovisning imorgon, knappt halva arbetet klart.

Tisdag.
Skolka från ARLen?

Onsdag.
Shoppa loss på stan med min kära syster. Har inga ordentliga byxor, dumma tröjor och vi ska inte ens börja på hur mycket jag vill ha ett par chinos.

Torsdag.
Pretty obokad dag.

Fredag.
Klassfest! Fest, med klass! Klassig fest! Dessutom köper vi officiellt lägenheten på fredag, så.. lycka.

Lördag.
Lingonfilmen med Pappsen, Maria och Ellen. Kanoners. Hur många lingon finns det i världen, hur kan en film med den titlen vara inte okej? Dessutom är jag äckligt nerkärad i den gråhåriga farvrorn som flörtas på bilden, han är den sötaste någonsin.

Söndag.
Ah, geschlafen. Åh, tyskagrammatik. Äh, bryr mig inte. "And as they say, don't go looking for love, it will come find you. Or some bullshit like that." Tillbaka till novellen jag läser!

Kommentarer
Postat av: Padfoot

Asdfghjkl. Hur går det med letters?

2011-03-28 @ 21:26:55
URL: http://warsweater.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0