3 låtar jag lyssnar på just nu.

LÅT NR. ETT
Säkert! - Fastän
Säkert! är Annika Norlin från Umeå, som sjunger på norrländska om sånt som händer och sånt som inte händer, och ibland fattar man inte alls vad hon sjunger om, men det gör inget, det är på västerbottniska.

LÅT NR. TVÅ
OK GO - This too shall pass (studioversion)
OK GO - This too shall pass ( Officiell video)

Videoversionen är ganska bullrig, och inte jättelik den riktiga inspelningen, men videon är så cool. Minns ni den där videon med fyra snubbar i skumma kläder som dansade på löpband för någr år sedan? Det var OK GO.

LÅT NR. TRE
Säkert! - Får jag
Det blir en till Säkert!låt, för hon säger det jag har råkat tänka. Och det gör mig så glad.

Aufwiedersehen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0