3 länkar jag vill dela med mig av idag.

1. Det nya avsnittet av Glee, Sexy. Så enormt bäst. Jag grät två gånger, ville gråta en tredje. Jag kan verkligen inte hjälpa att jag tycker det är så himla fint att gilla folk så otroligt mycket, vilken relation man än har. Jag skrattade i och för sig ännu oftare (jag kanske känner igen mig i att se ut som att man har gaser när man försöker se sexig ut).

2. Erik Hassle, i väldigt avskalad version. Skönt att han inte bara är ett popsnöre som låter bra med mixad bakgrund i ryggen.

3. The Barack Obama Song. Allt jag behöver säga. (Hittade den för flera månader sen dock, men re-hittade den inte förrns idag) (vad bra jag är på svensk) Den är awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0