3 bloggar. Fler än 3 bloggar.

Felicias Blogg.
Utbytis i Michigan, USA. En av mina bästa kompisar, och en väldigt väldigt rolig och klok brud! Hon säger inte bara smarta saker om Usa, sig själv och sitt liv, utan hon har också lärt mig att det är bäst om man bara ger sig och börjar pussas.

Hannes Hervieu
Rolig kille. Smart kille. Centerpartist, komiker och snygg. Har Hiroshimasvampen på bröstet.

Helvetes Jävla Skit
Två killar på två olika orter i Sverige som har en blogg tillsammans. En klagar för jämnan och en tjatar om låtar man aldrig hört förut. Helt klart värd blogg. Det bästa är att man förstår aldrig riktigt om dom ens tål varandra.

SFBRGMNs Blogg
Om man är lika nördig som jag, lika nördig som Sofia, är det här en blogg som knappast gör dig onördigare! Harry Potter, StarKid, Glee, allt möjligt, hitta små tjuvtittar och roliga saker helt enkelt. Och ibland ett inlägg om hur awesome hon är på innebandy.

Som ni märker är inga av bloggarna stora eller kända. Smart drag av mig tycker jag. För då kan jag skryta när dom är grymt stora. För jag har faktiskt stöttat dom på vägen och bla bla, jag är bäst.

Kommentarer
Postat av: Padfoot

AW ANNAAAA, SUPERMEGAFOXYAWESOME(UTAN HOT) THIS ^

2011-03-22 @ 16:24:02
URL: http://warsweater.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0