Januarimusik.

Jag tänkte lägga upp en spotifylista med musik jag lyssnar på just nu, så.. jag gör det.
(Det är ingen ordning på mig)

Januarimusik

Det är mest lugn, fin musik, men jag lyssnar såklart på the Kinks - den peppigast låten någonsin, enligt mig. Och så finns José Gonzales  - Heartbeats med, låten som jag blev hopplöst kär i, och bestämde att lära mig spela, så nu kan jag kompa mig själv, för första gången på riktigt! Det finns en del spännande låtar där, och de kommer bli fler under månaden.

Puss och kram, ät inte barn. Vilket hemskt och dåligt rim.


Mitt fina lilla beatlesrum med idolkorten som jag äntligen tagit mig för att rama in.
Ignorera högarna med skit på hyllan.
Och Nio blå har hamnat under klockan. Puss puss puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0