Thaibox

Jag har inte mycket att säga. Den här dagen har varit navelpillig. Som i adjektiv. Och väldigt ont i huvet.
Thai box och Östmans Musik med Oskar och Rebecca till lunch. Mörkerkurragömma och blindock i pianorum med dom bästa. En lektion och en massa rep. Frågor som har fått svar, så nu Felicia, nu ska jag göra dig stolt, för jag vet att det är fullt tillåtet att ösa, det sa Rickard. Bra va?



"Du & Jag & Oskar åt box" Sant. Hjärta Thaibox.



Jag antar att jag har små fossingar.



GUD. Love it!


Kommentarer
Postat av: Padfoot

JAG SER MIN VÄNSTRA SKO

2011-04-09 @ 00:39:06
URL: http://warsweater.blogspot.com/
Postat av: hej anna

JAG SER MIG

2011-04-26 @ 13:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0