Till mina kära vänner.



  &   = <3

Therese och Sandra

Låten är till er. Den spelade vi sönder och samman i våras, när vädret var som ungefär som det är nu, och vi gick till fiket flera gånger i vecken och köpte kryptoniter och annan götta.

Nu är ni gamla. Och jag har inte ens hunnit se er idag! Fy för det. Grattis, grattis min lilla genomgulliga Banandra och min enormt mesta Bruttsis! Vad önskar ni er? HA, ni får det inte, för jag har inga pengar. Men allvarligt, vi måste fika på UH snart. Jag kan bju på det. Halvbju i alla fall. Förlåt för bilderna, ni vet att jag inte kan hjälpa det.
____________________

Pappa bjöd syrran på en resa till prag när han hade en konferens där för tre år sedan. Nu vill han bjuda mig. Frågan är om jag vill fara till Skottland, Austin, Texas eller ett helt annat ställe, som är minst lika coolt. Och det vill pappa att jag ska veta..! Damn him som ska bjuppa mig på resa, när det är såna bra platser. Fast Austin dröjer två år till. GNAG.

 


Kommentarer
Postat av: sandra

Kryptoniter <3 (a)

Thank you anna banäna :D

2011-04-07 @ 09:22:57
URL: http://litenstrumpa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0