Keeping it ugly.

Tack Felicia för att du till och med skrev förklaringen så att jag förstog. Nu ska jag peppra bloggen med youtubeklipp, hela dagarna, varje dag.

Jag vill bara visa lite ilder på mig som är, om ni frågar mig, sjukt roliga. Jag tycker verkligen att jag är helrolig när jag ser dom är bilderna. Jag har haft bilder från samma dag (jag hade en hemsk photoshoot med mig själv en dag då jag hade tråkigt, och det märks säkert) som profilbild på facebook, men det här är dom som är för briljanta helt enkelt.
Det fanns en del seriösa bilder också, men det är inte intressant hur seriös jag var för ett halvår sen.







Ah, jag är som bäst när jag är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0