Jag är speciell jag också.

För imorgon flyttar jag till staden. Ni kommer få många skitonödiga bilder, men skitfå uppdateringar. Speciellt eftersom vi knappast kommer ha internet i lägenheten särskilt.. alls förrns till helgen, och pappa har säkert redan listat ut att om han inte kopllar in internet (han vet att jag inte vet hur man gör) kommer jag hjälpa till mer. Attans.

För jag har ätit tre kanelbullar idag, strösslade med kärlek (eller sperma, som rickard påstod att det var. Det var det inte) (Rickard har problem), fått två bullar i ögat, en i örat och en i nacken. Man kanske.. nej jag tänker inte fortsätta den meningen. Den var väldigt stötande.

För jag har påsklov imorgon, och slutar två. Härligt. Härligt att veta att jag ska slita arslet av mig torsdag ocg fredag med att packa upp och packa upp och bära och slita och flytta omkring grejer och inte ha internet och inte tv och inte bra musik och sen jobba från ett till för alltid på Lördag. Fatta vad trött och rik jag kommer vara.

För att jag lyssnar på John Denvers You fill up my senses.

För att jag inte vet var i hela världen jag hittade City and Colour, men det har nåt med harry potter att göra, och jag blir galen på att jag inte kommer på. Och på att jag snackar om City and Colour i varenda inlägg. Och om Harry potter. Eller Glee. Och för att dom aldrig hånglar. TAKE YOUR TOP OFF KILLAR! GOD!!

För att mamma säger att jag har rätt. Och mamma har alltid rätt, för hon är som jag, fast med glasögon, så hon ser saker lite bättre än mig. Och för att hon gick superlångsamt tillbaka till bilen igår efter konserten så att jag fick gå med min kompis själv. Hej mamma!

För att jag vet att ni egentligen inte fattar, och felicia kommer skicka ett mail, som slutar med PUSS DÅ! Det har blivit standard.

För att jag märker hur alla mina barndomvänner (jag är barn. Så.. banafjäls- och husumvänner) blir mindre och mindre forever alone och mer och mer glada och lyckliga och vuxna och här sitter jag och scrollar kilometer efter kilometer av glee och Harry Potter och sjunger countrylåtar dygnet runt. Jag är så himla lycklig! På riktigt alltså. Och liksom, det kan jag göra när jag slutar vara singel också.

För att det nästan var fullt på vår konsert igår.

För att det är så kul att få folk att applådera ivrigt.

Kommentarer
Postat av: Padfoot

Scrollar kilometer och kilometer.... känner igen mig där alltså.



När kommer bilderna på mig?

2011-04-20 @ 21:59:08
URL: http://warsweater.blogspot.com/
Postat av: Anonym

HALLÅ?!?!? Om du ska skriva mitt namn kan kag i alla fall ha stork bokstav!?!?!

2011-04-21 @ 14:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0