Dagens

Dagens roliga historia:

Två älgar var ute och flög. Den ena såg att den andra hade en bulle i örat..

Ja, ni vet hur den slutar. Han hör inte, för han har en bulle i örat.
Jag har en bulle i örat. Rickard tryckte in en bulle i mitt öra. Och pojkarna bara skrattade. Jag skrattade. Så att jag grät, men jag är ju konstig.

Dagens bästa

Att jag är en sån sjuk BAMF (Bad Ass MF), och passar på att retas sjukt mycket i mörkret på dansföreställningen.
Och Es1as bullfest, som slutade med, ja, bulle i örat.

Dagens sämsta

En lektion på hela dagen, 40 minuter GeMu vid 10.35 och ändå behöva stiga upp kvart över sex. MEN NÄR JAG BOR I STAN.. (imorgooooooooooooooooon!)

Dagens sanning

Vi är en klass full av inavel. Snacka om att vi får vara försiktiga, så att det inte slutar med att alla är arga på alla för att alla har gjort slut med alla. Alla är sjukt kära i varandra.

Dagens Rage

Nytt avsnitt av glee, har väntat sen i början mars. MARS! Och inte ens en hålla handen-scen mellan Kurt och Blaine. Doma dära manusförfattarna är riktiga prick teasers!



Jag vet att du uppskattar att jag använde din gif för att uttrycka mina känslor Bärry.

Jag är Forever Alone, Wayho.


Kommentarer
Postat av: Padfoot

NO WORDS FOR THIS INLÄGG <3

2011-04-20 @ 17:54:07
URL: http://warsweater.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0