3 saker som är bra med idag.

Jag har upptäckt att det faktiskt är grymt värt att vara delaktig, och att det är moget att tycka att vuxenpoäng är det roligaste som finns. Jag och tre klasskompisar gick med bössor från hoppets stjärna på Modos match mot Mora (8-1, ÄG!!) idag, och det kändes bra att hjälpa till, och att se att så många faktiskt gav lite. En av mina kompisar fick två hundralappar, hur ofta händer det i Snålvik?

Jag kan fortfarande snacka med Simon, en kille från min högstadieklass som jag hör av/ hör av mig till alldeles för sällan. Jag vet inte om det är för att vi är född på samma dag, för att vi är så grymma båda två eller om det bara är tur, och det behövs pratas sådär nån gång var annan månad. Vi har snackat om allt, och har nog inte blivit mycket klokare, men han har påmint mig om Anberlin, och det var Oh sådan tur.

Jag kan gå på hockey och koncentrera mig på hockey istället för mitt huvud, och allt det där. Och det är sköönt.
Och modo ligger tvåa i serien nu. Nu får dom kötta resten, annars blir jag ledsen.

Kommentarer
Postat av: Padfoot

jaaaaammmmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeejjjjjjjj TACK

2011-04-03 @ 23:05:05
URL: http://warsweater.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0