Vilket vackert bra liv jag har med min klass!

Ännu en korvigt bra dag på musikestet!

Jag tror jag sakta tynar bort och dör, allvarligt, jag får aldrig sova!
Jag vill dö. Så lite har jag sovit, DÖÖ, alltså. Och när jag tar chansen, slutar det såhär.

Det går dåligt dåligt.

Anyways, har jag sagt att jag uppskattar saker VÄLDIGT lätt? Nej det har jag inte. Tyst nu.
Jag uppskattar saker som min katt som ligger i mitt öga när jag vaknar, mina byxor som egentligen är skitdåliga, mobilkameror (hur kassa är inte dom, om man tänker efter?, Mattelärare på alla fyra på databord, folk som skrattar när jag säger saker och ÅT det jag säger och NÄR jag vill att dom ska skratta, Therese som tar kort på mig när jag ramlar av en pall, kompisar som tycker jag stinker KD, kompisar som faktiskt stinker KD, tystnaden efter att Emanuel säger "Känner du det Linnea?", att min vita Gina-linne är borta. Nej vänta, det är ju skitdåligt..

Förresten, min mattelärare stog faktiskt på alla fyra på databordet!
När jag frågade om jag fick ta kort viftade han på rumpan lite extra. Det var ganska schysst.



Påminn mig om att jag måste köpa en vinterjacka, nya gitarrsträngar, converse och jag har ett fantastiskt liv!

HEJ!

Kommentarer
Postat av: Sofia Bergman

Men Håkan då! Hahaha :)

2010-09-21 @ 17:52:20
URL: http://felixfelicis.bloggplatsen.se/
Postat av: Linnea

"Känner du det Linnea?" HAHAHAHAHAHA! ^^

2010-09-28 @ 20:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0