Tre saker om torsdagen.

1. Jag har gått utan sockar hela dagen, för jag och kalle klampade ner i en hel del vattenpölar på jakt efter den där fördömda 11 på orienteringen. Tyckte att Emanuel var ganska klyftig som trädde sina blöta sockar på en hårtork och blåste igång!

2. Rickard i min klass frågade om jag var en av alverna i Sagan om Ringen. Ska man skratta eller gråta? Jag informerade honom att jag inte kunde rå för att mina öron ser ut som dom gör, jag föddes med ihopknycklade öron, och att min syster frågade när dom skulle ploppa ut. Jag tror Rickard fick lite problem med att se rakt ett litet tag.

3.  I bussen påväg hem:
Klara: Hur mår du?
Anna: Va? Jag sitter bara och tar det lungt.
Klara: Jaha. Du såg helt förstörd ut.
Anna: Jag ser ut sådär när jag tänker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0