En vanlig vecka. Förutom att den var awesome!

Här felicia, ett direktriktat inlägg just får DICH!

Det har varit mycket snack om val i klassen och på skolan, och  bland annat sossarna har haft en bord i ljushallen. Sossegodiset var omtyckt i klassen! Det var pinsen också, speciellt om shortknapparna går sönder!



Tyckte det var lite roligt med just den där. "Hit men inte längre Freddan!"

Vi hade uppspel på ensemblen också, fyra grupper spelade fyra olika stilcovers på Crash Test Dummies - Mmm Mmm Mmm Mmm. Lagom rolig låt, men det var jättekul att äntligen få spela med klassen och höra de andra! Vi gjorde det bra :D



Jag hittade en jättesnygg tröja på Åhléns, men den har jag inte råd med! Attan!

Vi har gjort snygga remakes på Fredrik Rein..h.. ää. Det går ju inte att stava till för fasen.

Jag har lärt känna många fler i klassen, i alla fall lite, och jag är himla lycklig över att jag valde estet! Jag verkar ha världens finaste människor i min klass :) Klara, Rickard, Linnea, André, Linnea, Kalle, Sofia, Hanna, Oskar, Hanna, Matilda, Linus, Sofia, Matilda, Evelina, Emanuel, Hanna, Jonathan, Rebecca, Johan, Linnea, Josefin, Catti, Marcus, Mikaela, Carro och Erik! Nu kan jag namnen ;)



Vi hade skoljoggen igår, och jag, Catti och Emanuel tog oss runt, med nöd och näppe, men vi hade roligt :) Jag stoltserar med skavsår under hälarna!
När vi var klar med marschen spelade vi ett tag på skolan. Det är underbart att få leka och göra det bästa man vet på skoltid och ha tillgång till lokalerna efter skolan :)

På kvällen var vi ett gäng som for till svedjeholmens kyrka där de hade ungdomskväll, med tema media, det var jättetrevligt och roligt, och Emanuel spelade och sjöng väldigt bra. Det berörde :) 



Några klasspojkar på kyrkan. Rickard leker linslus.

Sen fure vi till André på klassfest, har inga riktigt bra bilder, som jag vågar visa, men det var kanonkul att träffas nån annanstans än i skolan, veckan hade inte kunnat sluta bättre! ( För varken idag eller imorgon kommer gillas som dagar, jag är helt utslagen!)

Nu längtar jag tills det blir måndag!


Kommentarer
Postat av: Sofia Bergman

Du är bra Anna :)

2010-09-19 @ 00:05:26
URL: http://felixfelicis.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0