Det är jag det.

Åh. Vilket liv jag har. Här sitter jag, 20.48 en lördagskväll, har just varit på bio med mina föräldrar (läs, Pappa och Maria. Så drygt att skriva. Nu gjorde jag just det. Attan.) och nu är kvällen slut. ( läs, knappt börjat, åtminstone för dom lyckliga satar med liv på helger.)

Vad drar jag för slutsats?
1. Om jag inte får ett liv snart, kommer jag bli genomskinlig för att jag aldrig komemr ut i solen. Jag kommer bli vitare än Emil Sandlund. Det dåliga med det är att krullet inte ingår i vit-et.
2. Jag måste börja pusha Pappa och maria på att leta lägenhet i stan snart. NU! jag kan inte vänta till nästa höst på att kunna fara till kompisar lite spontant en fredakväll, det är synd om mig! Alla tjänar på det. Stakkars Anna.
3. Jag måste sluta tänka så mycket, det här var ett fruktansvärt onödigt inlägg. :)
4. Jag skulle inte ha ätit så mycket popcorn på bion.
5. Pappa skulle inte ha saltat popcorna så mycket.
6. Jag borde ge mig nu när jag är på topp här.

GODNATT gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0