Planer för framtiden. Imorgon typ.

Mormor och morfar hämtar mig imorgon efter skolan, för att skjutsa hem mig och deras synt. De är så otroligt gulliga som "lånar ut" den till musikestetanna! Så nu, NUUU kommer jag kunna träna ordentligt på mina musikläxor! MVG. kanske. nja.
På lördag blir det åka av, jag tar buss upp till umeå för att sova över hos Maria och pappa. Föräldraskapet har fått för sig att jag gillar parmiddagar med deras parkompisar (Alf Bernad Snällfot Stålarm och..ää). Saken är den att jag blir bjuden på bio och mat, och det är mer än jag får om jag stannar hemma. Vi har nämligen ett fruktansvärt tomt kylskåp. Så vad gör man inte för att överleva?
På söndag ska jag plugga så hårt att du inte kommer kunna sitta på tvåtusen år. (varför VARFÖR det uttrycket just nu??) Nästa vecka har vi prov i engelska, naturkunskap, matte, inlämning av eng.uppsats och miniprov i gemu. och dessutom ska jag hinna träffa alla vänner som hamnar i skymundan, fast jag hatar det!

Att komma ihåg:
- Cykla. Mitt knä är elakt och det ska jag cykla vett i.
- Slut klä dig i tshirt. Är det minusgrader ute har man inte tshirt, inte på nola (Stenanstalten)! Klä dig kvinna.
- Fixa håret på morgonen. Det ser för tragiskt ut om jag har haft mössa. Fast det ser snarare inte ut alls.
- Sjung unge, sjung!
- Var lika glad som alltid, det är alltid trevligt.
- Sluta när du är på topp. Nu alltså!

Hej hopp, Gummisnopp! (Tjenis Tjenis, Vibbrapenis!)



Bjuder på en bild från förra fredagen på mig och min syster.
Vad ni får för associationer är inte min ensak, vi hade bara händerna i munnen. Gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0