Um?

Nu får facebook ta och bestämma sig. Om man skickar puffar någon, meddelas man att "Järhald Konovalenko har blivit knuffad." Om ni frågar mig, är en puff och en knuff två HELT olika saker. Att puffas är sofisticierat. Jäkligt svårt ord att stava förresten.
Obs. Järhald Konovalenko är ett påhittat namn. Höhö.

Här följer en lista på ord, saker eller uttryck jag har på repeat i min hjärna.
- Special. Det är nog mitt nya bajs! (Och bajs hängde med i fyra år. Hemska tanke.)
- Köttig. Det började med Rickards novell, nu är allt köttigt.
- Eriks hummande till Don't worry Be happy, men det är ganska hemtrevligt.
- Ordet transinator. Den ni, lista ut hur det hamnade där, det är en bra fråga.
- Blommor och får som lever i harmoni.

Det sitter två tjejer bredvid mig, dom måste praoa på estet, och dom lyssnar på KANONJOBBIG salsa- och merengemusik (läs skitmusik feat. Wail-göran.) Sånt borde förbjudas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0