Till mina lilla klass.



Inte trodde jag, första dagen på estet, att jag skulle få träffa såna grymma människor som mina klasskompisar.
Och inte trodde jag att jag skulle växa så mycket i mig själv, så fort, som jag har gjort.
Och jag trodde verkligen inte att jag skulle hitta vänner i de personer jag tycker så mycket om nu, och det är det bästa! Jag har kommit närmare gamla vänner också, det är guld värt.
Jag säger det bara. NI ÄR KANONIS, AWESOME, SUPERMEGAFANTASTICO, UNDERBARA, GALNA, BÄST. BÄST!


Kommentarer
Postat av: Elina

Jag är så glad att jag får vara en del av den här klassen :)

Du är awesome!

2010-11-21 @ 11:39:14
URL: http://elinasondell.blogg.se/
Postat av: Sofia Bergman

jag skulle säga att vi var kanoners.

2010-11-21 @ 20:05:11
Postat av: Sofia Bergman

det här är egentligen en kommentar till "vänner som vet" men det är nå fucking fel så man kan inte kommentera................... aja



alltså..det här är fett sjukt...läste en blogg (lindablom.se) och sen så kollade jag lite på kommentarerna, kommer sedan in på felicias blogg. och nu när jag kollar din blogg, vad ser jag inte då?

VAD HÄNDER EGENTLIGEN??

2010-11-22 @ 10:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0