Allt ronny sa var bara mystiskt.

Alltså vaddå.. 'R E S P E C T, take out T C P'. Det blir RESE. Finns det ens på engelska? Jag fattar inte.
Fast det kan vara för att hon inte sjunger det! tydligen sjunger hon Take care, TCB.
Inte i min version i alla fall.

Varför försöker spotify få mig att bli expert på ugglor? Jag vill inte veta hur bra dom hör, eller hur ugglebajs ser ut.Och hur har jag lyckats dricka en liter vatten på tjugo minuter? Jag bara sväljer. Öh.

Jag ser fram emot:
Imorgon! Ensemble och klippanders, och lite tid med Helga innan bussen kommer.
Onsdag! Godis.. mm. godis. Och jag, ewelina, Sofia hägglund och hanna hörnström har samsång eftersom vi har Camilla som sånglärare.
Turnéveckan! Jättemycket längta! Jag ska sjunga sohohoholo, för det gick bra idag på sånglektionen, det är roligt!
Helgen. Ska eventuellt vara barnvakt åt ellen. Helt klart värt. Jag får mat, säng, och godis. Mer än jag får här hemma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det ni (ettorna) som kommer till husum också och spelar för oss eller vad ni nu tänker göra? :)



Mycket Annig och bra blogg tänkte jag också säga ;)



Btw, är rubriken en varning?

Han pratar mycket om Idol när jag tänker efter..

2010-11-08 @ 22:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0