PissVäre.

Vädret kunde inte vara mindre bra. Det regnar. Visst, jag gillar regn, men då ska det vara hela paketet, men blåst och stora mängder vatten och får som simmar förbi. Just nu är det precis i gränslandet mellan duggregn och regn. Det känns mest som att vattnet aldrig fallit från himlen, det bara låg där helt plötsligt.

På tal om ingenting - Jag kom på mig själv med att vara nervös inför att gå till skolan imorgon. Jag vantrivs inte, verkligen inte, men det är fortfarande jättespännande, med tanke på att jag fortfarande bara känner två tjejer i min klass, varav en jag kännt sen vi var sex, och en som går samma kör som jag. Sen kan jag, få se nu.. nio namn, av 28. Och jag har verkligen ansträngt mig. Fast jag lovar att de andra kan färre. Det kändes tryggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0