Makes you think.

Har du sett Rädda barnens reklam för deras hemsida livets lotteri, där man snurrar ett hjul och kan få se vars man skulle kunna födas om man föddes igen? Jag har velat testa det jättelänge, och nu fick jag ett ryck och gjorde det!
Jag föddes i Bangladesh, och jag tycker att sättet dom lägger fram det på är smart och roligt på samma gång;
Man får ett födelsecertifikat där det står typiska problem i landet, och längst ner står det [RÄDDA ANNA], där man kan klicka vidare till att stödja rädda barnen. En ganska roligt och hemsk detalj på samma gång, var att det stog 0000 personer har gett sitt stöd under. Tacksamt säger Anna i Bangladesh!!

En konstighet var att jag snurrade hjulet två gånger, och hamnade i Bangladesh båda gångerna. Oschysst!

http://www.livetslotteri.se/

Kommentarer
Postat av: FELICIA!

Jävligt mycket smör vill jag ha! Och hmmm.... MARABOU! Svenskt godis!!

2010-08-26 @ 00:37:23
URL: http://aicilefs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0