Es1a? Es1a!

Okej, hur mycket jag än förnekade det igår, så kom Förstadagen-dagen. Och den var riktigt, riktigt fin.
jag kan berätta precis i detalj hur det var, eller så kan jag göra som jag brukar - Berätta det som man inte behöver veta egentligen!

1. Jag spillde inte på mitt vita linne! Förstår ni, JAG! Det verkar vara helt omöjligt att smutsa ner förresten, för min syster hade på sig det när vi cyklade omkull, och det blev inte nersmutsat alls. Inte trasigt heller, och om ni hade sett skjortan jag hade på mig skulle ni bli förvånade.
2. Kiltkillen, som jag var övertygad om att jag och Therese aldrig skulle se igen, medans hon sa att alla skulle känna igen honom som Kiltkillen, visade sig gå min klass. (O.B.S, Kiltkillen heter egentligen något annat.)
3. Mitt lag vann i lekarna. Snacka om Egoboost när man var bäst på Schlagern! ( Skulle egentligen vilja säga att det var jag och två andra tjejer som hela tiden kunde allt, men det är så pinsamt när man inte kan namnen. Så vi bryr oss inte om det.)
4.  Min klass verkar riktigt snäll, och jag har ingen självcentrerad omogen typ i klassen heller, det är jag estetgudarna evigt tacksam!
5. jag varken rapade, snubblade eller skrattade okontrollerat en enda gång, hur stor var den chansen? LITEN.
6. Jag fick ett överskåp. Lycka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0